maanantaina, elokuuta 13, 2012

Päivä 152 - ylikypsää


Eilen illalla tuli sit taas pyyhkäistyä päivystyksen kautta. Tulin kirkosta ja olo oli varmaan ton helteen takia vähän halju, nukuin päikkärit ja lähdettiin kauppaan... kaupassa L sit rupes kyselemään et voinko huonosti kun oon jotenkin niin poissaoleva ja tyhmä kun olen menin myöntämään ja mieshän kärräs mut suoraan päivystykseen... olin ehkä epämotivoitunein potilas koskaan, mutta aika paljon saa aikaan henkilökunnassa kun sanoo ettei henki oikein kulje ja on ahdistava tunne rinnassa. Lääkäri olis halunnut ottaa mut sisään ja tarkkailla ainakin yön ylitse ja soitteli mun lääkärille – se Kardiologi – ja keuhkospessulle ja... lopulta sain kuitenkin luvan lähteä kotiin sillä ukaasilla et takaisin on tultava jos yhtään olo huononee ja heti tänään pitää soittaa ja varata kiireaika sille keuhkotyypille...

No joo, kypsää, kypsää kypsää...

M on jo puheterapiassa L:n kanssa ja mä väsäsin niille mukaan sen graafisen esityksen meidän aikatauluista Jenniferiä varten. Aamupäivstä myös leikkideitti M:n koulukaverin Ryanin kanssa. Elämä jatkukoon siis...

Säädän edelleen tän typerän blogipohjan kanssa, tai siis käyttäjähän tässä kai typerä on.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Rakastan kommentteja, kysymyksiä ja kaikenlaisia näkemyksiä... feel free!