torstaina, huhtikuuta 26, 2012

Päivä 43 - STOP


Ei musta ollut siihen, en pystynyt ja peruutin ulos... M jatkaa molemmissa kouluissa koska ajatus siitä että luovutaan siitä viimeisestäkin tavallisuuden ja normaaliuden palasesta oli niin lamaannuttava etten pystynyt. Lykätään mieluummin ABA:n alkua kesään ja niitten ruokaryhmien ja muidenkin... ei kai tässä nyt niin kiire ole, katsotaan sitä syksyä sitten myöhemmin. Edes hetken vielä haluan että mun M on edes vähän tavallinen.

Ollaan leikitty poikien kanssa aamu yhdessä. Rakennettu junarataa, keitetty leikkikeittiössä ja tehty palapelejä. K on hyvä palapeleissä, O ei ymmärrä ollenkaan, ei edes tajua että kuvapuoli tulee ylöspäin. Meillä on ollut kivaa ja mulla on taas hetken vähän vähemmän syyllinen olo.

Mä oon löytänyt keinon motivoida ja kannustaa M:aa. Ne ruttuiset ”I’m a Rock Star” paperilappuset. Olen ruvennut keräämään ne talteen ja laitan ne mun omalle ilmoitustaululle samaan neulaan. Nivaska kasvaa päivittäin ja M oli kuulemma koulubussissakin –huikeeta – sanonut kuljettajalle että mamma odottaa häntä kotiin ja saa uuden lappusen taululle. Olen ylpeä pienestä starastani :)


2 kommenttia:

  1. Me kerätään tänne sulle omaa virtuaalísta "ihmenainen" pinkkaa.

    Ihana kirjoitus, suloinen stara ja mahtava äiti, sekä tietenkin valloittavat veikat!

    VastaaPoista
  2. Hyvä päätös! Tärkeintä on kuitenkin kuunnella omia tuntojaan!

    VastaaPoista

Rakastan kommentteja, kysymyksiä ja kaikenlaisia näkemyksiä... feel free!